به این ۳ نکته در تولید محتوا توجه نمایید

  • 0
طراحی سایت

به این ۳ نکته در تولید محتوا توجه نمایید

تولید محتوا برای یک سایت کاری بسیار وقت گیر اما مهم می باشد و از تمام فاکتورهای دیگر در سایت اهمیت زیادتری دارد. در تولید محتوا باید توجه کنید که محتوای شما هم توسط اشخاص و هم توسط موتورهای جستجو خوانده می شود.

اگر در بازاریابی محتوایی خود هدفمند عمل کنید قطعا می توانید بازدید و فروش وب سایت خود را خیلی سریع رشد دهید، در این مقاله ۳ درس مهم برای بازاریابی محتوایی هدفمند آموزش داده شده است

مردم

در مورد مطالب سایت باید شناخت خوبی از مخاطبان سایت خود داشته باشید. برای اینکه به سایت خود شخصیت بازاریابی شناخته شده‌ای بدهید باید وقت صرف کنید تا هر پست به گونه‌ای نوشته شود که مناسب‌ترین فرد و نه هر فردی را خطاب قرار دهد.

اگر مطلب شما برای فرد بازدید کننده مناسب نباشد آنگاه بازدید کنندگان به زودی سایت شما را ترک می کنند و این یک پارامتر منفی برای سایت شما است .

پارامترهای خاصی که باید در تولید محتوا به آنها توجه کنید :

  • جنسیت ، سن ، مهارت ، موقعیت جغرافیایی ، عنوان شغلی، مشکلات عمده و … می باشند

وقتی کاملا مخاطبین را بشناسید مطالب شما رساتر به گوش مخاطبین مرتبط و علاقمند می‏رسد. به یاد داشته باشید که شما برای هرکسی نمی‏نویسید بلکه برای مخاطبان خاصی می‏نویسید که احتمالا بیشتر از دیگران به آنچه که ارایه می‏دهید علاقمند هستند.
همین مقاله نمونه خوبی برای گفته های فوق است، ما در این مقاله فقط افرادی را مخاطب قرار داده ایم که وب سایت دارند و در حال تولید محتوای مناسب برای سایت خود هستند . البته این افراد قبلا طراحی سایت خود را انجام داده اند.

طراحی سایت حرفه ای

فرآیند کاری شما

نمایش پشت صحنه‏ کسب و کارتان به مخاطب کمک می‏کند که فرآیند تولید محصول یا عرضه خدمات شما را کاملا درک کند و روشی برای ایجاد یک رابطه صمیمانه است و به شما در کسب حمایت مشتریان کمک می‏کند.
در این باره فکر کنید که یک سری مطلب در سایت خود بگذارید که عمق فرآیند کسب و کار شما را نشان ‏دهد مثلا روند تولید محصول از آغاز تا پایان یا روند خدمات رسانی شما به مشتریان.

مثلا درباره روال تولید و یا روالهای خدمات پس از فروش محصول خود برای مخاطبان سایت خود مطلب بنویسید.

محصول

شما باید پای خود را فراتر از مطالب کلیشه ای بگذارید و در تولید محتوای خود محصولات خود را به نحوی متفاوت معرفی کنید، یعنی چیزی فراتر از به‌روز رسانی ساده فهرست اقلام جدید، ذکر مشخصات و بیان ارزش محصولات.
در این باره فکر کنید که چگونه می‏توانید مطالبی جالب و محصول محور ارایه کنید که:

  • چگونگی مصرف محصول شما را نشان دهد
  • نشان دهد که افراد تاثیرگذار از این محصول استفاده می‏کنند
  • برای رسیدن به هدفی مشخص به وسیله محصول شما با افراد مناسب مشارکت کنید

یکی از سایت هایی که به خوبی این کار را انجام داده اند سایت دیجی کالا است که یک فروشگاه اینترنتی می باشد. در این فروشگاه اینترنتی که طراحی سایت آن خیلی حرفه ای انجام گرفته است مطالب بسیار سودمندی در مورد محصولات مختلف نوشته شده است که حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید می توانید با خواندن آن مطالب سرگرم شوید.

یکی دیگر از سایتهایی که به خوبی از پس اینکار برآمده است سایت شرکت داده پردازان ارگس می باشد. این سایت علاوه بر معرفی محصولات خود ، نکات بسیار زیادی در مورد استفاده از محصول خود و نحوه استفاده از آنها را ذکر کرده است. همچنین فیلم های آموزشی حسابداری در سایت خود قرار داده است که نحوه استفاده از محصولات خود را آموزش می دهد.

شما می‏خواهید مردم محصول شما را در حال استفاده در شرایط واقعی زندگی و به صورت کاربردی ببینند تا خود را نیز در حال استفاده از آن تجسم کنند. تصاویر آماده را کنار بگذارید و محصول خود را در محتوای واقعی مطالب معنادارتر وبلاگ معرفی کنید.

 طراحی سایت های خود را به ما بسپارید.طراحی سایت ترنم باران


نظر بدهید

آمار سایت